mandag 13. august 2007

Snarøya, Halden brygge 13.08.07

Fikk meg en ok surf på Snarøya, Halden brygge i dag. Har fortsatt et ødelagt brett til rep. hos Ulf i Varberg, så jeg kjangset ikke på bomtur til Larkollen med kanskje for stort utstyr.
Seilte med 6,1 og 100 liter brett. Jeg ankom ca kl 16.00. Da hadde det blitt seilt med 5.0, men folk drev og rigget opp. Absolutt flere på plass som TWS og Andreas med sine triks. Selv seilte jeg meg opp til ovenfor geita eller hva de kaller den, men ble desverre alene der. Skjønner ikke hvorfror ikke flere seiler seg opp dit da vinden og smøbølgene er bedre der oppe. Var absolutt en ok dag, og var i plan stort sett hele tiden, men skjønner nå hvorfor det normalt er verd turen til Larkollen, da forholdene i Oslofjorden er rotete, vinden ujevn , retningen ujevn, bølger fra alle kanter og båter en må passe seg for. Satte uansett et par carving 360 og fornøyd med det:-)
Beskrivelse av forholdene:
Vind fra S/V 7-10 m/s mot slutten kl 20.00 5-7 m/s. Bølger..."bare rot og surr fra alle kanter"

Ingen kommentarer: