mandag 30. juli 2007

Varberg, Apelviken 28.07.07

Etter innlevering av brettet til rep. hos Ulf gikk jeg likesågodt ut i Apelviken. Ikke mye vind å skryte av. Hadde en kort periode i plan med 100 liter og 6,1 dvs en nedtur fra gårdsdagen.
Sigurd, Runar m.fler lå i løypa til å komme nedover for helgen, noe som ble uaktuellt mht endrede og degraderte meldinger for området. De gjorde det klokt i å bli hjemme da lørdagen før jeg dro hjem ikke slo til. Uten 76 literen så jeg det ikke som noe poneg å bli værende i Varberg så jeg vet ikke hvordan lørdag ettermiddag og søndagen artet seg. Kan ikke tro lørdagen ble noe særlig utover ettermiddagn/kvelden heller. Uansett fredagen seilingen da var et høydepunkt og var etter min mening værd turen.
Beskrivelse av forholdene:
Kjedelig

Ingen kommentarer: