torsdag 19. juni 2008

Minisurfetur, dag 2 Larkollen Sletter x 2

Voknet opp av div sms, bla annet i fra Thommas som var ute etter å kjøre på m kreativ hjemmekontorløsning, dvs surf. Tror vi var på vannet rundt kl 11.00. Etter 2 runder i flatt vanns forhold ved hvalen, satte Thommas kursen rett ut mot sletter og jeg slang meg på med en gang. Vi fikk en 1,5 timers super session ved sletter i kjempe fine smuthe bølger. Av og til tubet bølgen som brøt over på tuppen av revet. Selv er jeg ikke den som barberer tuppen der aller mest, men kunne få med meg en thommas som kjørte relativt cloce et par ganger. var absolutt mulig å ri bølger denne dagen. Til og med delte thommas og jeg en av bølgene hvor vi nesten kjørte en s på bølgen. Det var ikke nødvendigvis størrelsen på bølgene som gjorde oplevelsen spessiel. Men d var noe m lyset, i tidvis relativt tynt skylag og som nevnt de smuthe bølgene m lite shop. Jeg seilt 5,2 og 76 literen, som var helt helt perfekt. Etter pause i bilen ankom Runar og Mathis og jeg ble med de på enda en runde til Sletter. Bølgen var da blitt noe større, men ikke like smuthe og fine. Etter min mening var kanskje ikke bølgene(bølgen) best på tuppen av revet, en d var flere muligheter litt på innsiden, nedenfor tuppen. Var etterhvert rimelig sliten og kjørte inn litt før Runar og Mathias og tok noen runder ved flatt vanns hvalen før jeg gav meg.

Ingen kommentarer: