onsdag 3. oktober 2007

MAUI OKTOBER 2007

Kanaha beach Maui Hawaii

Team Vakum er representert verden over. I dag torsdag reiser Jørgen og Pekka til Irland.
På Lørdag reiser Sigurd og jeg til Hawaii, Maui. Litt lenger ut mot vinteren skal Runar m famile igjen til Sør Afrika.
Men nå som sagt Maui står for tur for Sigurd og meg. Vi gleder oss noe helt vanvittig. Ser ut til at tradevinden slår til for oss. Jeg har tilgode å ikke få bra med vind på mine surfeturer og i følge denne mauibloggen ref: http://www.mauiwindsurfing.net/blog/blogs.cfm ser det ut til at tradevinden trolig vil holde seg utover i oktober og holde min gode vindstatistikk oppe.
Vi reiser kommende lørdag morgen og er fremme på Maui lørdag ettermiddag lokal tid, og vil være klare til surf på søndag. Som kjent er reisen lang men med Sigurds Maui erfaring, som man kan kalle: "Sigurds Maui windsurfing travels", har vi ordnet flybilletter med korte mellomlandinger. Bil og bo er også i boks. Det skal være internettforbindelse der vi skal bo så jeg har tatt mål av meg å skrive litt på bloggen hver dag, evt med bilder.


Ingen kommentarer: