søndag 3. desember 2006

Larkollen 3 desember 06

Nok en dag m jungeltelegraf, fra surfevenner. Fikk sms fra Bjørnar om vind i annmarsj, på veg til larkollen ved tusenfryd blir jeg ringt opp av Runar..som melder om bra vind, lite brett og 4,7 eller 5.2 føre. Utrolig digg m en slik telefon hvor en kan forberede seg på hva en har i vente. Ankommer Larkollen, rigger 5,2 og lite brett, egentlig litt sent, men rekker å komme på vannet og får trolig med meg mye av dagens høydepunkt helt til mørket trenger mer og mer på. Kjørte først et par runder ved Hvalen, og møtte på Bjørnar der. Dro så en kort svipp ut til sletter, hvor Runar og Mathias for lengst var på plass m sin brilliering i bølgene...fy filleren å der var det fett, men jeg trakk meg etter en runde da forholdene etter min mening kunne gi noe vask,og drakten min tillater ikke for mye tid i vannet nå med denne tempen. Men når jeg ble stående på brettet og med ull under drakten var tempen helt topp. Denne vindretnigen virker jo helt max m tanke på sletter..kan kjøre rett opp, og bølgene så ut for meg i den korte tiden jeg var der til å rulle fint inn. Kjørte så ned til hvalen igjen..og kjørte litt der..men ikke så mye bølger der. Litt spent på hva som skjer m surfingen frem til SA. Er nå innstilt på å få jobbet en del slik at "vindavspassering" blir nok ikke aktuelt for meg nå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja en bra riders dag var det.Ser fram til morgendagen, Ole Petter er klar også. Du får rapport :-)

Bj

Anonym sa...

yo rider måtte poste en melding her.....grattis med ny surfmobil, du får komme ut så jeg får sjekka den ut,så blir det litt gløgg`n` chips og litt spelling også! Bjørnar